SAVAŞTAN ÖNCE VE SONRA (BİR YALAN/BİR DERS)

SAVAŞTAN ÖNCE VE SONRA (BİR YALAN/BİR DERS)


Önce paylaşımdaki yalanı ortaya koyalım daha sonra bir kaç noktaya dikkat çekmek istiyorum.
Resimde gördüğünüz gibi dinsiz adminin biri Enfal 9 ve 10. ayetleri paylaşmış. ikinci ayetin üstüne de "savaşta yenilince" yazmış.

Burda az biraz enerji harcayıp tek soru sorsanız adminin kitlesini nasıl salak yerine koyduğunu anlarsınız..

Soru şu; Enfal ayetleri hangi savaş için inmişti?🤔 Bedir savaşı için..

Şimdi birkaç kalori daha harcayarak şunu sorun; Bedir savaşında Müslümanlar yenildi mi?🙄

Daha doğrusu şunu sorayım; Bedir savaşını kazandığımızı bilmeyen var mı? Peki bu paylaşımı hazırlayan admin neden "savaş kaybedince" diye yazıyor üstüne?

iki şık var; Ya yalan söylerek kitleni kandıracak şerefsizlik var kanında ya da ayetin hangi savaş için indiğini araştırmacak kadar beyinsiz birisin?

Hangi şıkkı seçiyorsun canımın içi?😌


Şimdi sana gelelim ateist/deist vb. takipçi!
Ben araştırdım, sorguladım, biliyorum vs..tarzı cümleler ile bütün gün laf salatası yapan arkadaş;

bu kadar basit bir iddiayı beğenerek, destek vererek kendini ele veriyorsun😌 Demek ki iki basit soru soramayacak kadar sorgulamadan uzak birisin!

Beyinsiz değilsiniz, gerizekalı olduğunuza da inanmak istemiyorum. Sözlerim ağır geliyor biliyorum lakin bu size ders olsun!

Amacım bu basit yalana cevap vermek değil aslında! Umarım ne anlatmak istediğimi anlamışsındır..

Yorumlar

Popüler Yayınlar