KELEK ATEİST İDDİALARI

KELEK ATEİST İDDİALARI


Allah'a, peygambere küfrettim ama hiç çarpılmadım. Hadi Allah beni çarpsın da görelim, o yüzden Allah yok!

Şimdi kozmos, uzayda Satürn var, hepimiz yıldız tozuyuz o yüzden Allah yok!

Sizde sevişmek, içki, gülmek, eğlenmek yasak o yüzden Allah yok!

Doğal afetlerde camiler de zarar görüyor. Allah olsaydı izin vermezdi o yüzden Allah yok!

Allah varsa göster bana, ben Allah'ı görmüyorum o yüzden Allah yok!

Amerika çok güzel ama Müslüman ülkelerde hep savaş var. Allah olsaydı Müslümanlara yardım ederdi o yüzden Allah yok!

Afrika hep aç, çocuklar ölüyor, savaşlar bitmiyor o yüzden Allah yok!

Ben küçükken hep dua ederdim. Araba, uçak isterdim ama hiçbiri olmadı o yüzden Allah yok!


Sevgilim benden ayrıldı, ben yakışıklı değilim, hep dertler beni buluyor o yüzden Allah yok!

Mezarlığa işedim ama çarpılmadım o yüzden Allah yok!

Sen Çin'de doğsaydın Müslüman olmazdın, o yüzden Allah yok!

Ben hiç mucize görmedim, melek de görmedim o yüzden Allah yok!

Bütün biliminsanları ateist, hem biz artık yağmurun nasıl yağdığını biliyoruz o yüzden Allah yok!


Allah hep onu övmemizi istiyor, Allah egoist, o yüzden Allah yok!

Ben Türküm ben üstünüm, Arabın dinini kabul etmem, laiklik kazanacak o yüzden Allah yok!

Kahrolsun ataerkil sistem, size göre kadınların dışarı çıkması yasak o yüzden Allah yok!

Müslümanlar sadece dua ediyor başka hiçbir şey yapmıyor o yüzden Allah yok!

Arkadaşlarla toplandık cin çağırdık gelmedi o yüzden Allah yok!!

Allah varsa söyle bakalım Allah'ı kim yarattı o yüzden Allah yok!

Dinlerin hepsi aynı, toplumları kandırmak için ortaya çıktı hepsi o yüzden Allah yok!

Allah'ın başka işi yok o kadar galaksi arasında benimle uğraşıyor o yüzden Allah yok!

Kur'an'da neden dinozor geçmiyor hem klima da geçmiyor o yüzden Allah yok!


Zaten hz.Muhammed diye biri hiç yaşamadı o yüzden Allah yok!

Çocuklar, kadınlar tecavüze uğruyor Allah neden engellemiyor o yüzden Allah yok!

O kadar imam hatip kurduk neden bir tane Türk peygamber yok o yüzden Allah yok!

Müslümanların hepsi bombacı, hepsi terörist o yüzden Allah yok!

Yorumlar

Popüler Yayınlar